Accessibility Tools

  • Content scaling 100%
  • Font size 100%
  • Line height 100%
  • Letter spacing 100%

Piagam Pelanggan

Mengurusetiakan Mesyuarat  Jawatankuasa Perancang Negeri Tiga (3) Kali Setahun

Memberi Ulasan Perancangan Bagi Permohonan Kebenaran Merancang Tidak Melebihi Empat Belas (14) Hari Kalendar

Menyelaras Penyediaan RT dan RKK Serta Memantau Pelaksanaannya Berdasarkan Program Rancangan Malaysia Lima (5) Tahun

Menyedia Pelan Projek Khas Dalam Tempoh Enam Puluh (60) Hari Kalendar

Mengadakan Mesyuarat Dengan Ketua Unit Pusat Setempat (OSC) Dua (2) Kali Setahun

Menyampaikan Keputusan Bertulis Lembaga Rayuan kepada Perayu dan Responden Dalam Tempoh Sepuluh (10) Hari Kalendar dari Tarikh Keputusan Diterima daripada Pengerusi Lembaga Rayuan

Membekalkan Data kepada Pemohon Berpandukan Permohonan yang Lengkap dan Kesediaan Data Dalam Tempoh Tujuh (7) Hari Pekerja

Tempoh Menunggu untuk Menerima Layanan Kaunter Dengan Berbudi Bahasa Dalam Tempoh Lima (5) Minit

Memberi Ulasan Perancangan ke atas Permohonan Tanah Kerajaan, Pecah Bahagian, Pecah Sempadan dan Pelan-pelan Perancangan yang lain Dalam Tempoh Tiga Puluh (30) Hari Bekerja

Mengadakan Sebaran Rancangan Pemajuan (RSN, RT, RKK) dan Dokumen Perancangan Tiga (3) Kali Setahun

PLANMalaysia Pahang
© Hakcipta Terpelihara PLANMalaysia Pahang.
Laman ini sesuai dipapar menggunakan pelayar web Microsoft Edge & Google Chrome versi terkini.
Kemaskini Terakhir : 19 حزيران/يونيو 2025 • Jumlah Pelawat : 43,516
Kembali ke Atas
043516